Manifestace – Záměr – Mindset

Plní se Vaše sny? Jaké je Vaše nastavení mysli?

Chcete-li něčeho dosáhnout, je třeba si stanovit konkrétní cíl. Ujasněte si, co opravdu ze srdce chcete. Zákon přitažlivosti je neomylný. Věříte ve své cíle? Naplňují Vás? Mají pro Vás samé hluboký smysl? Odpovězte si konkrétně, proč to chcete, konkretizujte, ať už se jedná o zdraví, lásku, peníze, povolání či cokoliv jiného. Pokud si vezmete tužku a papír a napíšete si to, přidáte odpovědím nejen vážnost, ale zapojíte více svých smyslů, k napsanému se můžete vracet. Většinou nastanou dvě varianty. První je, že začnete být motivovaní, podpoříte tak svoje směřování, budete se svým plánem více řídit. Možná je i opačná situace, zjistíte, že to není Váš záměr, pouze jste se do něj od svého okolí nechali vmanipulovat, případně jste pod vlivem zvyku své rodiny a životních okolností. Pokud ale zjistíte, že záměr je skutečně Váš, ale brání Vám nevíra a osobní bloky, je vhodné je zpracovat. Je přece zbytečné trápit se kvůli něčemu z minulosti. Na konci článku uvedu pár příkladů z praxe. Zaměřujete se na to, co chcete nebo přemýšlíte o tom, co vše špatného se může stát? Obě varianty „sebeproroctví“ se naplní. Proč si nevybrat tu příjemnou? Stejné přitahuje stejné, vrána k vráně sedá. Stěžujete si nebo konáte cíleným směrem? Za přáním musí stát dobrý pocit, pokud se za svá přání stydíte nebo se u nich necítíte dobře, bude se realizovat to, proč se necítíte dobře. Např. nejsem na to dost dobrá – lidé Vám budou ukazovat, kde děláte chyby, a nepodpoří Vás. V opačné variantě si přitáhnete do života přesně takové situace a lidi, kteří Vás potřebují. Vizualizujte si svůj cíl, meditujte nad jednotlivými kroky. Často se člověku stává, že ví přesně to, co nechce, ale bojí se podívat na to, co od života může dostat, co si zaslouží. Bez pozitivních emocí to nepůjde.  Nastavit záměr a být v přítomnosti, cesta se postupně rozkrývá. Nebuďte obětí své mysli, vyjděte z kruhu ven. Nemusíte věřit všemu, co Vám přijde na mysl, pokud to pro Vás není dobré.  Emoce Vám napoví, jak přemýšlíte, cítíte-li se špatně, nemůžete mít v hlavě dobré myšlenky. Změňte je. Použít lze pouhé uvědomění, vizualizaci, meditaci, mentální a emoční trénink a další terapie, které pomohou uvolnit stres z minulosti a naladit se na kvalitní život.

Pár příkladů ze života:

Nemohl si najít partnerku – zemřela mu matka – kolující myšlenka – jsem pořád sám

Připadala si ošklivá – v sedmnácti ji první přítel zkritizoval postavu – dodnes mu to věří

Nechce mluvit na veřejnosti – blok z dětství – buď zticha, tady mluvím já

Neschopnost být úspěšná – neustálá kritika v rodině – vše děláš špatně, nedostatečně

Chudoba – kolující myšlenka – všichni mají víc než já

To, co vyzařujeme celou svou bytostí – srdce + mysl + duch (to něco, co je ještě za tím a každý to víme, jen to často nechceme slyšet) – to se nám děje. Je směr Vaší cesty jasný nebo přežíváte?

Jindra Vodárková